Scandinavische Bomberor

Jeff

Registered User
Hoi, mij werd verteld dat dit een 1,5'' Bomberor is, maar ik heb eerder het idee dat het een 1'' is, wel belangrijk om te weten, want dit bepaald of ik hem voor 24.00u afsteek of na 24.00u...

Er staat verder niet veel info op de Bomberor, dit is wat er zo ongeveer op staat:
-KR200
-Scandinavian Fireworks ApS

En daaronder de gebruiksaanwijzing.

Hier een foto:

http://good-times.webshots.com/photo/2105248150083653706wLfmXe

Kan iemand mij vertellen hoevel inch hij is en of het uberhaupt wat voorsteld?

Alvast bedankt,

Jeffrey

Laatst bewerkt:
Deze Bombenrohr heeft een rood-groene peony als effect, met redelijke knal, vergelijkbaar met de knal van de 5-shots thunderflower van Pro-Line. Deze Noorse kaars is acht schots en heeft een redelijk tempo. Ik had ze een paar jaar geleden ook, onder de toonbank in NL, en vond ze zelf enigszins tegenvallen (maar ik ben daarin wellicht verpest door andere forse spullen).

Voor Nederlandse begrippen is dit evenwel een forse kaars met een mooi boeket. Het formaat is 1,2" zoals Pyrofreak_Roderick al vermeldde.

Ik weet niet wat je ervoor betaald hebt, maar met twee tot drie tegelijk heb je een goed gevulde hemel en zeker de aandacht van de straat.

bedankt voor de info!

Ik heb er 15 euro voor betaald...
Als dit volgens jullie niet duur is koop ik er wellicht nog 2 bij.

Laatst bewerkt:
Heb vanavond de 5 schots versie van deze kaars uitgeprobeerd, helaas is de knal van het afvuren van de bombetten indrukwekkender (klinkt net zoals prof kaarsen) dan het boeket.... maar wel erg leuk, zoals al het andere vuurwerk!

Heeej deze had ik afgelopen jaar wisseling voor 10euro perstuk had er 3 gekocht.Vond het wel leuke dingen, had hem heel stevig aan een paal getaped. kwam nog een vrij grote druk los hoor.Vond de effecten niet zo super byzonder.Als ik ze nog is tegen kom koop ik ze toch maar niet koop voor dat 10tje liever wat anders.

Laatst bewerkt door een moderator:
tot waar zou je ze in moeten graven dat het veilig is een kwart of wat?
misschien is het een hele domme vraag hoor ik weet niet zo heel veel van Bomberor

tot waar zou je ze in moeten graven dat het veilig is een kwart of wat?
misschien is het een hele domme vraag hoor ik weet niet zo heel veel van Bomberor

Die andere 2 heeft me pa gewoon in de grond geduwd, weet niet precies hoe ver gewoon ff flink wat kracht zetten tot je hem niet meer zo goed kan bewegen zodat hij niet om kan vallen ofzo.

Die andere 2 heeft me pa gewoon in de grond geduwd, weet niet precies hoe ver gewoon ff flink wat kracht zetten tot je hem niet meer zo goed kan bewegen zodat hij niet om kan vallen ofzo.

lijkt me niet verstandig, wat je beter kan doen is: een paal de grond in slaan en de bomberor met een aantal ty-reps vast zetten of duck tape.

zo met het handje de grond in drukken komt er een hoop kracht te staan op de bomberor zelf en er bestaan ook dunnere versie's en die vinden dat misschien niet zo lekker ivm knakken.

lijkt me niet verstandig, wat je beter kan doen is: een paal de grond in slaan en de bomberor met een aantal ty-reps vast zetten of duck tape.

zo met het handje de grond in drukken komt er een hoop kracht te staan op de bomberor zelf en er bestaan ook dunnere versie's en die vinden dat misschien niet zo lekker ivm knakken.

ik ben het helemaal met je eens vonk, maar deze zijn uitermate geschikt om in de grond te duwen voor ongeveer een derde deel

Back
Bovenaan