Painkillers: Lijstje 2009 + foto!

painkiller

Registered User
Zo vuurwerk opgehaald.

http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/21358

Helaas waren de silver salutes uitverkocht. Ik er 1 golden salute voor in de plaats gepakt.

Verder nog het volgende duits vuurwerk:
3x weco phoenix
4x weco alligator
2x weco laser
1x weco uranus
2x weco big crackles
1x weco phantasy island
1x weco uranus
1x weco reno
en nog 2 pijlen pakketen.

Ik kreeg bij zena de thunder king gratis en bij wolff de blaster van full loaded en een of ander op dynamiet lijkende pot. Iemand enig idee wat het is???

Alle weco potten waar er meerdere van zijn staan inmiddels doorgelont te wachten op morgen.

....... hoop dat ik een beetje slaap vannacht :toung:

828949430_6_laEP.jpeg

Laatst bewerkt:

painkiller

Registered User
Re: Painkillers: Lijstje 2009

Thanx,
Lijstje is aangepast i.v.m. wisselen van winkel. De wolff bestelling is de deur uit, komt nog 60€ aan gratis vuurwerk bij. Nu nog even langs bij zena.

Laatst bewerkt:

painkiller

Registered User

Zo, Bestelling bij zena is nu ook definitief :laugh:

Nu maar hopen dat ik me de rest van de maand in kan houden :blink1:

Booomy

Registered User

Je hebt ook de Shock op je lijst staan. Aangezien ik ook bij een Wolf dealer ga halen ben ik wel benieuwd wat dit is. Kan je er iets meer over vertellen??

vonk

FPM Moderator
Medewerker

Je hebt ook de Shock op je lijst staan. Aangezien ik ook bij een Wolf dealer ga halen ben ik wel benieuwd wat dit is. Kan je er iets meer over vertellen??

Als je dat wil weten kan je in zijn lijst op de naam Shock drukken en krijg je de info die je wilt en het juiste topic om je vraag daarover te stellen.

painkiller

Registered User

Zo heb me weer niet in kunnen houden :cheesy:
Bestelling van wolff is helemaal definitief. Na de lovende berichten over de silver salute er nog 2 bijbesteld en nog wat shocks bijbesteld omdat het nu 5 pakjes voor 15€ was.
Het enige wat ik nog graag toe wil voegen is de fusion en share the flare van Zena.

painkiller

Registered User
Thanx,
Vraag me af of de hond het morgen ook nog leuk vind... Gellukig is ie er niet bang van. Mijn pitbull :cheesy:

Heb je enig idee wat dat dynamiet achtige ding is?

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Bovenaan