8 december 2006 #1 B boutman Registered User weet iemand van waar deze bomberorhr vandaan komt en miss wat meer info: deze pot komt bij dezelfde bron vandaan,
weet iemand van waar deze bomberorhr vandaan komt en miss wat meer info: deze pot komt bij dezelfde bron vandaan,
8 december 2006 #2 B Bunker-Buster Registered User Aan de omschrijving, gewicht, taal, aantal schots etc. te zien lijkt het mij Mermaid zonder wikkel....iemand anders een idee?
Aan de omschrijving, gewicht, taal, aantal schots etc. te zien lijkt het mij Mermaid zonder wikkel....iemand anders een idee?
8 december 2006 #5 W Wizz Registered User Zijn precies dezelfde blokjes, maar er wordt ook geen woord over gerept op hun site.
8 december 2006 #7 The Cigarman Moderator Medewerker Mermaid is top! Enne anders test het zelf.(yes) (smile) (win)
8 december 2006 #8 T thunderflash Registered User Deze blokjes zijn zeer goed er moet geloof ik ook een filmpje ervan rondzwerven op het internet.Je hebt hem ook in 61 en 150 schots Laatst bewerkt: 8 december 2006
Deze blokjes zijn zeer goed er moet geloof ik ook een filmpje ervan rondzwerven op het internet.Je hebt hem ook in 61 en 150 schots
8 december 2006 #9 B boutman Registered User ja ik ga het zeker testen, en wie weet maak ik wel een filmpje!
9 oktober 2007 #10 P pyro_diehard Registered User ik had hier pijlen van, boeket 25m² groene en rode sterren! goud met kartonkleurige lichaam en per 3 in een puntzak
ik had hier pijlen van, boeket 25m² groene en rode sterren! goud met kartonkleurige lichaam en per 3 in een puntzak