Het is weer zover........

elmo

FPM Moderator
Het is weer 1 September,

De forums worden nu weer drukker en drukker.
De kruitkriebels beginnen bij de meeste weer te komen.
AVP is weer online.
De vuurwerkdemo's staan weer voor de deur.
Iedereen is weer benieuwd naar de nieuwe produkten van dit jaar.
De Vuurwerkteams van de KLPD worden weer opgericht.
Vuurwerkcampagne's worden weer voorbereid.

Kortom Het Vuurwerkseizoen 2010 is weer begonnen.

We gaan er weer met zijn allen een leuke tijd van maken.

Laatst bewerkt:

boozebelly

Registered User
Jaja...de mooie maanden zijn weer aangebroken voor de Freaks! Desondanks kan ik nog niet echt zeggen dat het al begint te kriebelen. Vorig jaar was dat erger rond deze tijd (Toen maakte ik nu al lijstjes e.d.). Dat komt deels denk ik ook omdat ik dit jaar minder te besteden zal hebben aan vuurwerk vanwege andere prioriteiten (Ga eind oktober samenwonen, dus inboedeltje nodig). Ik heb zeg maar geen zin om mezelf nu al gek te maken, terwijl ik toch lang niet zoveel kan kopen als ik zou willen. Dit jaar doe ik qua vuurwerk rustig aan, zal ik gewoon wat moois kopen voor middernacht bij één dealer en zal ik het dus bescheiden moeten houden (vergeleken met voorgaande jaren). Maar dat neemt niet weg dat ik van de sfeer ga genieten op FPM.

wjtv

Registered User
Tja, kriebels zijn er inderdaad alweer. Dit is de schuld van mijn dochtertje. Die begon een week geleden te roepen: ik heb zin aan oud en nieuw! Dan kan ik natuurlijk niet achterblijven...

sebastiaantje

Registered User
Oh oh Den Haag, mooie stad...gnegne.

Maar mensen, het is al 1 november! Wie heeft de reclame 'Voor je het weet is het oud&nieuw, u heeft nog zoveel dagen om een staatslot te kopen!' al gezien? :-D

Nee nog niet!!! JAmmer hé ik wou dat ik kon zeggen dat ik deze gezien had!!

Bovenaan