Heelweg 04-11-2012

Moontan

Moderator
Medewerker
Waar: Heelweg; Gemeente Oude IJsselstreek
Provincie: Gelderland
Wanneer: 4 november 2012
Wie: Dutch Fireworks Professional B.V.
Wat: Professioneel t/m 2,5"
Tijd: 20.00 uur
Waarom: Het betreft een buitenvuurwerk ter afsluiting van het visevenement TFT Trout serie A

Tony

Administrator
Medewerker
Re: Heelweg

Ik heb nog wat aanvullende informatie betreft deze show!

De show is een Pyromusical van 10 minuten en 30seconden waar gebruikt gemaakt zal worden van 5 muziekstukken. Er word maximaal 2,5inch gebruikt maar wel van de merken Zink, Pyro-art en Weco! Producten die we normaal niet zo snel zullen zien in Nederland. Uiteraard worden de shells ondersteunde door single shots/rows en candles.

Ik heb die dag een verjaardag maar ik ga proberen om erbij te zijn, juist omdat mij beloofd is dat dit een topper van een show word!!

Moontan

Moderator
Medewerker

Achtergrond informatie:

Finale Trout Serie A bij Visdorado De Kool in Heelweg

HEELWEG - Visdorado De Kool in Heelweg is op zondag 4 november gastheer van een bijzonder evenement. Vanaf 9 uur wordt er de internationale finale van de TFT Trout Serie A forelvissen gehouden. Een wedstrijd met tal van randactiviteiten.

Iedereen is van harte welkom om een kijkje te komen nemen bij de boeiende krachtmeting. De toegang is gratis. De eindstrijd in de TFT Trout Serie A telt veertig deelnemers. Zij strijden om de felbegeerde titel en prachtige prijzen. Daarnaast wordt er onder de finalisten een auto (een Volkswagen Up) verloot. Naast de wedstrijd is er die dag nog veel meer te doen bij Visdorado De Kool. Jong en oud komen aan hun trekken. De hengelsport staat centraal bij de verschillende activiteiten. Er zijn allerlei stands met visartikelen waarbij de nieuwste trends aan bod komen. Verder zijn er demonstraties van vistechnieken, verschillende boeiende workshops en een mega tombola met leuke prijzen. DJ CD zorgt voor een muzikale noot. Een hapje en een drankje mogen natuurlijk niet ontbreken. Om 20.00 uur volgt dan een professionele vuurwerkshow dat de naam 'Heelweg in Vlammen' draagt, waarna het afsluitende feest begint.
Visdorado De Kool ging in augustus 2007 van start in het buitengebied van Heelweg. De aantrekkelijk gelegen accommodatie van Bert Sonderen en Ellie van Rheenen heeft heel wat te bieden. In een natuurlijke omgeving kun je er in verschillende grote vijvers heerlijk forelvissen, vliegvissen en karpervissen. Ook kan er in de algemene vijver op steur gevist worden. Bellyboatfishing behoort ook tot de mogelijkheden. Er is tevens een kleine camping en een fraai aangeklede kantine met terras waar bezoekers kunnen genieten van rust en de natuur. In combinatie met het vissen biedt De Kool verschillende arrangementen voor groepen en gezelschappen.

Voor meer informatie: www.de-kool.nl

http://www.achterhoeknieuwsoostgelr...ij_visdorado_de_kool_in_heelweg_29779726.html

shinji

Moderator
Medewerker

Ondanks dat ik de bommetjes van Zink en Pyro-art zeer de moeite waard vind, denk ik niet dat ik ga, tis nl wel heel(ver)weg

Japyro

Registered User

Ben erbij 4 november met de kleine man. Wij zijn gek op forelvissen uuuh ik bedoel vuurwerk.:happy:

Jie

Registered User

Dit is dan weer een show waarvan ik denk "dat wordt genieten". Ben dr dus lekker bij WHOOP WHOOP!!

DioR

Registered User

Moet ik verdomme werken op die dag. Heel misschien ga ik het allemaal redden. Ik stel voor de zekerheid de reminder ff in!

slayer

Registered User

Grrr woon op een kwartiertje rijden... heb ik een feestje in Utrecht. Ga echter wel proberen op tijd terug te zijn

Jie

Registered User
Waarin het kleine Heelweg groot kan zijn? In een retestrakke pyromusical!!

Vanavond een hele mooie show gezien, perfecte timing van de bommen. Als Dior zich aan zijn woord houdt dan kunnen we vanavond nog een keer genieten!!

DioR

Registered User
Haha... ik ga het proberen. Maar dan moet het renderen en uploaden wel in 1x goed gaan.

Het was inderdaad een gruwelijk vette strakke pyromusical. Heerlijk! Top producten gezien!

Moontan

Moderator
Medewerker
Voor mij had deze show nog wel een uur door mogen gaan. Had ik hem helemaal uitgekeken.
Boeiend van de eerste tot en met de laatste minuut.
Complimenten aan het adres van Bob. Prachtshow.!!

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
heel mooi vuurwerk gezien vanavond. thanks to DFP

615635_433986826648998_440949898_o.jpg

Bovenaan