[Foto] Mijn collectie voor 2009/2010

KoenL

Registered User
Mijn vuurwerkcollectie voor de komende jaarwisseling!

Op de ene foto is alleen het siervuurwerk te zien, en op de tweede foto is ook het kleine spul te zien. Maar, wat zie je?

Je ziet het volgende.
Losse cakes:
  • 4 x Silver Salute
  • 1 x Gold/Blue Palm
  • 1 x Palm Garden
  • 1 x Silver Glitter Willow
  • 1 x Kickstarter
  • 1 x Treasure Island
  • 3 x Wodka Blue
  • 1 x Bonfire
  • 1 x Whistling to Thunder
  • 3 x Raiders
Pakketten:
  • 1 x 4 Spaced
Pakket bestaat uit: Universe, Stardust, Supernova, Galaxy
  • 1 x Super 4-16 shots
Pakket bestaat uit: Magican, National Celebration, Dancing Ghost, Crackling Diamonds
  • 1 x 3 Stars
Pakket bestaat uit: Stars over Berlin, Stars over London, Stars over Moscow
  • 1 x Heavy 5
Pakket bestaat uit: Hit Squad, Power Space, Glittering Stars, Apocalypse, Super Shooter
Pijlen(-pakketten):
  • 1 x Super Screamer (Broekhoff)
  • 4 x Silver Thunder (GBV)
  • 1 x Spaced (Zena)
  • 2 x Light Year (Zena)
  • 1 x Criss Cross (Pyrostar)
Singleshots:
  • 16 x Binkie
  • 10 x Shock
Kleinspul:
  • 11 x Romeinse kaars 10 shots
  • 8 x Grondbloem normaal
  • 3 x Grondbloem knal
  • 3 x Babypijl knal
  • 3 x Babypijl fluit-crackling
  • 12 x Kanonslagen (Breeschoten)
  • 2 x Thunder XL (Broekhoff)
  • 5 x Romeinse kaars, 8 shots, fluit

Ik wens iedereen een hele leuke en mooie dag morgen. Ondanks het weer gaan we er weer het beste van maken!

Gr. KoenL:nuts:

Laatst bewerkt:

marlboro20

Registered User
Silver salutes dubbel gefotografeerd??? haha..
Ziet er erg indrukwekkend uit, met veel verschillende effecten! Veel plezier ermee!!!!!

KoenL

Registered User
Mooi spul koen. Gaat weer geheid een feest worden :>

Heb je nog project plannen?

Silver salutes dubbel gefotografeerd??? haha..
Ziet er erg indrukwekkend uit, met veel verschillende effecten! Veel plezier ermee!!!!!

Op de eerste foto zie je hetzelfde als op de tweede foto, alleen zie je op de tweede foto ook de kleine dingen erbij liggen :laugh:

Projectplannen zijn er niet echt. Voor 10:00u. heb ik wat in elkaar gefrutseld, maar dat mag ik geen project noemen. :laugh:

KoenL

Registered User
Het was een topdag! De Super 4 - 16 shots cakes gaan volgend jaar van de lijst af. Ze waren zeker niet slecht, maar ze vielen me toch een beetje tegen. Waarschijnlijk nu al te verwend!

Er komt weer een uitgebreide review over gister en vandaag, maar waarschijnlijk pas in juni en juli. Nu lekker nagenieten. Voor het eerst heb ik filmpjes van 22:00u en 0:00u, dus ik kan lekker na gaan genieten.

Nu lekker het bed in, het was me een dagje wel!

Laatst bewerkt:

Markie

Registered User
Het was een topdag! De Super 4 - 16 shots cakes gaan volgend jaar van de lijst af. Ze waren zeker niet slecht, maar ze vielen me toch een beetje tegen. Waarschijnlijk nu al te verwend!

Er komt weer een uitgebreide review over gister en vandaag, maar waarschijnlijk pas in juni en juli. Nu lekker nagenieten. Voor het eerst heb ik filmpjes van 22:00u en 0:00u, dus ik kan lekker na gaan genieten.

Nu lekker het bed in, het was me een dagje wel!

Waarom pas in de zomer ga je eerst op een wereldreis of wat? :cheesy:

Lijkt mij dat je ze het beste kunt reviewen nu ze je nog vers in je geheugen staan.

KoenL

Registered User
Waarom pas in de zomer ga je eerst op een wereldreis of wat? :cheesy:

Lijkt mij dat je ze het beste kunt reviewen nu ze je nog vers in je geheugen staan.

Ik schrijf nu ook dingen op ja, maar nu kunnen we nog genoeg genieten van filmpjes en andere verhalen. Bovendien vind ik het zelf leuker om er over een tijdje pas weer aan terug te gaan denken. Altijd leuk:laugh:

Bovenaan