Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Viber zei:Hoeveel verschillende soorten festival nights zijn er dan?
nitraat4life zei:Hmmm , dan zie je hoe groot het prijsverschil wel niet is voor een precies dezelfde pot , alleen met het merc weco erop (zo'n 30€)|![]()
Mokum-pyro zei:En niet alleen deze reden, omdat alpeco volgends de offciele verkoop bijna de enigste is buiten ze de klanten gewoon uit! Of een pot nou €60 of €120 kost, ze kopen het toch... Mensen kunnen nergens anders heen!
groete
Mokum-pyro zei:ola,
Uitbuiten is heel wat anders? Hoe wil jij het noemen dan:w
Ze hebben gewoon een monopoly positie als het om de verkoop van spectakel vuurwerk gaat! En die buiten ze uit... Dat is gewoon zo hoe je het ook went of keert![]()
groetjes
whistle zei:300% is behoorlijk wat voor een groothandel.
Zeker als je een grote hoeveelheid afneemt. Dan komt Alpeco je maar bar weinig tegemoet.
Tuurlijk moeten zij er aan verdienen, maar als je de prijzen vergelijkt met de Kruiterij Veenendaal dan schrik je je rot.
Zelfs als je een blok onder de toonbank van BKV koopt betaal je nog een schikkelijkere prijs terwijl je een veel betere prijs/kwaliteit verhouding hebt.
Tony zei:Die monopoly posotie had Alpeco 2 a 3 jaar geleden nog niet want toen verkochten veel meer winkels zwaar vuurwerk. De prijzen zijn sinds die tijd niet veranderd . Ook weet ik dat de prijzen niet veel anders zijn geworden dan 7 a 10 jaar geleden want toen waren blokken gewoon overal 300 a 350 gulden en op dit moment kosten de duurste blokken bij alpeco max €160,- even die 3 maffe blokken van weco erbuiten gelaten. Dus inderdaad een monopoly positie maar die word nog niet echt gebruikt lijkt mijn anders waren de prijzen wel 1,5 x zo hoog geworden als een aantal jaar geleden.
Mokum-pyro zei:gaan we ook even praten over 100 000 klappers? geloof dat die een aantal jaar terug bij sommige winkels voor 50 a 60 GULDENS tekoop waren![]()
waarom kosten die inmiddels 75euro/170 nederlandse guldens? |![]()
en blokken een aantal jaar geleden 300 a 350 ps, weet niet naar welke toko jullie dan zijn geweest. vroeger toen mijn pa vw kocht( ikwas toen nog jong) betaalde hij never nooit meer dan 250 guldens voor een leuk blok/flowerbed!
hoop dat je me antwoord kan geven:9