Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Funke is echt top, maar het salute gedeelte in deze vind ik niet goed.
Hij was echt goed maar de salutes zijn inderdaad niet indrukwekkend omdat ze er niet uitspringen t.o.v. de boeketten maar die hebben dan ook wel een stevige titanium burst.Funke is echt top, maar het salute gedeelte in deze vind ik niet goed.
Ik denk dat dit een betere batch is dan de 2024 maar toch laat ik hem staan.Topic Start
Bij Funke hebben ze een nieuwe productfilm van de Fermata 100A geüpload, Batch 2025.
Deze is weer toegevoegd aan de TS waar je uiteraard ook alle andere info over dit product kan vinden.
Ik vind het tempo precies goed en wat mij betreft is dat één van de factoren die hem zo goed maakt.Ik denk dat dit een betere batch is dan de 2024 maar toch laat ik hem staan.
Hij gaat mij te snel tegenwoordig kan je voor dat geld betere keuzes maken vind ik.
Denk dat de meeste dat vindenHet is ook een beetje gevoels matig denk ik,in 30sec €200 weg vind ik wel snel![]()
Het is ook niet goedkoop en het is inderdaad snel weg maar ik geef zelf altijd liever m'n geld uit aan iets waar ik van geniet dan iets wat ik weg sta te stoken en denk mwah. Ik heb dus liever wat meer kwaliteit dan kwantiteit en koop dus liever deze voor pakweg 180 euro dan twee dertien in een dozijn producten voor hetzelfde geld. Maar uiteindelijk zijn het allemaal keuzes en iedereen heeft z'n eigen smaak, voorkeuren en budget, daar is niets mis mee.Zo zie je maar smaken verschillen gelukkig.
Ik zou hem liever iets rustiger zien beetje ala de Blutenregen iets sneller.
Maar zoals ik al zei deze batch is wel erg goed.
Het is ook een beetje gevoels matig denk ik,in 30sec €200 weg vind ik wel snel![]()
Ik ook hoor maar ik geef liever €350 aan een Fireball uit dan 180/200 voor een Fermata bedoel ik meer.Het is ook niet goedkoop en het is inderdaad snel weg maar ik geef zelf altijd liever m'n geld uit aan iets waar ik van geniet dan iets wat ik weg sta te stoken en denk mwah. Ik heb dus liever wat meer kwaliteit dan kwantiteit en koop dus liever deze voor pakweg 180 euro dan twee dertien in een dozijn producten voor hetzelfde geld. Maar uiteindelijk zijn het allemaal keuzes en iedereen heeft z'n eigen smaak, voorkeuren en budget, daar is niets mis mee.
Die 2 staan bij mij ook hoger op het lijstje. Fireball en Scala 100A zijn toch wel m'n favorieten van FunkeIk ook hoor maar ik geef liever €350 aan een Fireball uit dan 180/200 voor een Fermata bedoel ik meer.
Voor de Scala heb ik het dan weer wel over die duurt ook net iets langer![]()