Eersel

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
21 juli 2012 Vuurwerk te Eersel.

plaats : Eersel
provincie : brabant
wie : onbekend
wat : consu / prof vw
waar : strand E3
tijd : 22.30 - 23.00 uur
waarom : afsluiting Dominator festival

988-NjA1sPqt.jpeg

jetztgehtslos

Registered
Waren het afgelopen jaar consumentenblokken. De omgeving laat niet echt toe dat daar bommen geschoten worden.

Filmpje van afgelopen jaar voor een impressie (niet van mij overigens)

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Waren het afgelopen jaar consumentenblokken. De omgeving laat niet echt toe dat daar bommen geschoten worden.

zooow moet jij eens via google earth kijken. en filmpjes van Arjan uitman ( toenertijd nog voor Jaco Vuurwerk)
er zijn toen wel degenlijk bommen geschoten. !! en die ruimte is er zeker !!

jetztgehtslos

Registered
zooow moet jij eens via google earth kijken. en filmpjes van Arjan uitman ( toenertijd nog voor Jaco Vuurwerk)
er zijn toen wel degenlijk bommen geschoten. !! en die ruimte is er zeker !!

Mag jij mij eens uitleggen hoe het dan komt dat ik bij dit feest nog nooit bommen heb gezien?
Als jij nou eens google earth erbij pakt en mij kan toelichten waar die bommen opgesteld worden, dan wil ik best kijken hoe dat zit en eventueel aangeven dat ik er naast zit.

Ben je niet in de war met een ander groot feest in Brabant, genaamd Decibel?

smilli

FPM Filmer
Nou ik ben erbij en heb er superveel zin in, ga proberen een filmpje met me telefoon te maken!

smilli

FPM Filmer
Wat beelden gemaakt met me telefoon(nokia n8) dus verwacht niet teveel maar je hebt een idee hoe het eruit zag.
Gefilmd vanaf ongeveer 300 meter denk ik zo.

Nou,ik dacht al dat dit zoon prut zooi was,je hoort niks op het filmpje en die muziek zit er doorheen,jammer dat het niet apart was.

smilli

FPM Filmer
Vond ik zelf ook maar de organisatie niet, het valt niet echt in hun stijl om na de muziek nog te schieten omdat de muziek de afsluiting moet zijn.

Bovenaan