DEMO Groningen

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Wanneer: 20-dec-2011
Plaats: Groningen
Provincie: Groningen
Tijd: ?
Winkel: ???
Collectie: ?
Wie: Katan
Kaliber: Consumentenvuurwerk < 100 kg
Extra Info: Ontbrandingstoestemming

Richardus

Registered User
Nou breekt m'n klomp, nog een demo in Groningen? Dat zijn er al 2 tegenwoordig, bizar veel! (ja, sarcasme). Dichtstbijzijnde dealers zijn Vuurwerkkoning (GBV), maar die hebben op 28e al die andere demo, en Vuurwerkgigant (Hardix). Grote kans dus dat dit van die laatste is, zou verbaasd zijn als het een ander is omdat die behoorlijk eindje verder in de stad zitten. Leuk!

Girandola

Registered User
Interresant deze demo, weet iemand de tijden? Lijkt me fijn om nog wat kruit te snuiven, de show van Hoogkerk was namelijk gecancelled vorige week.

Richardus

Registered User
Ik kan er verder niks over vinden... kan er nog altijd heenracen als ik hoor dat het begint :tounge: zo dichtbij zit ik wel ;)

Timmie_Marjon

Registered User
ik weet 99% zeker dat deze demo van de VuurwerkGigant (Hardix) aan de Ulgersmaweg is. Maar ook ik kan geen tijden vinden. Iemand??????

groeten Tim

Richardus

Registered User
Dit begon zonet om een uur of 17 toen ik net de wijk kwam binnencrossen op m'n fietsje. Was gewoon een consushowtje van Katan, bij een bouwlokatie. Ik vermoed dat het een kerstkadootje was aan de werknemers. Was iig even lekker kruitsnuiven, mooie goudcakes, paar Super 500 en dikke Silver Salute finale. Heb ik toch (na afgelasting Giezen en mislukking Bommen Berend) dit jaar wat vuurwerk in m'n stadje gezien :)

Uutgrunn

Registered User
Ooh dat hoorde ik dus, toen ik vanmiddag thuis kwam! Het klonk wel weer lekker hoor! Dat vind ik ook zo mooi aan een oudejaarsavond, even tussen het stoken door uit het zolderraam de stad overkijken en her en der potten de lucht in zien gaan.....heb er weer zin aan!

Girandola

Registered User
Ik reed door de Hunze rond dat tijdstip, helaas niks gezien of gehoord, kwam ook omdat ik in de bus zat en er niet bij stil stond.

Bovenaan