DEMO Goningen

Richardus

Registered User
Beste Klant,

Via deze mail stellen wij u op de hoogte van de spetterende VUURWERKSHOW van WESTVUURWERK BV!

Vrijdagavond 23 december om 20:00 starten wij een show waarin wij een deel van onze uitgebreide collectie aan u laten zien.

Deze live-show vindt plaats op het terrein van Havenbedrijf Ritzema aan de Bornholmstraat (hoek Sontweg) in Groningen.

Na afloop van de show kunt u de producten bij ons in de winkel bekijken en direct bestellen waarbij u profiteert van 40% extra gratis vuurwerk!

U kunt uw auto parkeren op de locatie zelf, bij IKEA of op het Sontplein (bij Saturn en Praxis)
De toegang tot de show is uiteraard gratis.

Wij hopen u a.s. vrijdag te zien bij West Vuurwerk!
Kijk voor meer informatie op onze website: www.westvuurwerk.nl

Met vriendelijke groet,

Team Westvuurwerk

BRON: m'n mailbox :tounge:

Richardus

Registered User
Dat was een behoorlijk ratjetoe, waarbij maar zelden duidelijk vermeld werd naar welke cake(s) je stond te kijken. Altijd per 2 geschoten maar soms ook verschillende door mekaar heen. Slechts weinigen vielen op, en behalve van een Super Show cake (die met rode blinkers en gele/zeeblauwe sterren) weet ik niet welke die paar mooien waren die ik zag. Dacht dat ik eentje van China Red ontwaarde, met wel een duidelijk thema, van mooie willows met sterren, maar ik herken hem niet terug op de filmpjes. Lekker om even kruit te snuiven, een tip is wellicht om óf een schietlijst te geven en wat strakker gescheiden de cakes te schieten óf er gewoon een echt showtje van te maken. Kort en krachtig, binnen 10 minuten zat ik alweer op de fiets.

DennisHGZ

Registered User
Vrijdagavond om 20.00 uur was er een knetterende vuurwerkshow van West Vuurwerk in Groningen. Op het terrein van Ritzema Havenbedrijf op de hoek van de Sontweg met de Bornholmstraat vond het spektakel plaats

filmpje (na de reclame)
http://www.zideo.nl/playzideo/6c4957526e466c77

Haha thanks voor het plaatsen van mijn video! =)
Wilde deze hier zelf ook plaatsen!

Excuses trouwens voor de reclame voor de video...

Bovenaan