DEMO Arnhem

Moontan

Moderator
Medewerker
Plaats: Arnhem
Provincie: Gelderland
Datum: 21 december
Tijd: 20.00 uur
Locatie demo: nabij het supportershome gelegen bij het Gelredome te Arnhem.

Schietbedrijf: Azuma
Winkel: Mantel Tweewielers
Collectie(s): Wolff en GBV (Dynasty en Pro-line)

http://kccpublish.prvgld.nl/Milieu/2011/wk%2047%20-%20MPM23612%20Azuma%20Arnhem/beschikking.pdf

DioR

Registered User
Re: Demo Arnhem

Hoppa... Vorig jaar hier ook aanwezig geweest. Toen was het even bikkelen met de ijskoude temperaturen en een dik pak sneeuw onder de voeten.
Dit jaar ben ik er natuurlijk weer bij. Lekker makkelijk te bereiken.

Moontan

Moderator
Medewerker
Vitesse vuurwerk bij Mantel Tweewielers

ARNHEM - In unieke samenwerking met Vitesse biedt Mantel Tweewielers u exclusief in Nederland het VitesseVuurwerk. Dit vuurwerk is met zorg geselecteerd en uiteraard in de clubkleuren uitgevoerd. Namens Mantel Tweewielers en Vitesse worden de producten met korting voor de supporter aangeboden. Met ruim vijftig jaar ervaring op het gebied van vuurwerk is het Mantel Tweewielers dit jaar weer gelukt om een topassortiment samen te stellen. Elk jaar beoordelen ze hun leveranciers op de kwaliteit van het vuurwerk en maken aan de hand daarvan een selectie. Door middel van deze selectie en groot in te kopen zijn ze er zeker van dat ze het beste vuurwerk voor de beste prijs kunnen leveren. De drie grootste vuurwerkchatforums roepen Wolff met Dynasty vuurwerk uit tot het beste vuurwerk van Nederland. Het is uniek dat de vuurwerkliefhebbers op alle drie de websites onafhankelijk van elkaar tot deze conclusie komen (vuurwerktoko.nl/nieuws). Dit jaar zal bij Mantel het grootste gedeelte bestaan uit de Dynasty Collectie. Mocht u nog niet weten wat voor een vuurwerk u wilt kopen, dan is er op woensdag 21 december om 20.00 uur een door Mantel Tweewielers georganiseerde vuurwerkshow op de parkeerplaats aan de zuidzijde van GelreDome. Naast deze show heeft Mantel Tweewielers op de website filmpjes geplaatst van diverse soorten vuurwerk. Mantel Tweewielers verkoopt vuurwerk in de vestigingen in Elst, Arnhem-Zuid en Arnhem-Noord.

http://www.deweekkrant.nl/pages.php?page=2063848#.TujF97nFx2s.twitter

bacardi

Registered User
vanavond ff lekker knallen dan!! demo vorig jaar was ook erg lekker vooral de afsluiting...
zeker de moeite dus!! goed bereikbaar, genoeg parkeerplaatsen en 't galmt nog lekker lekker ook tussen de dome en kantoren aan de overkant. present dus...

KoenL

Registered User
Dat heeft de schieter weer goed voor de Bakker ;-) Lekker gedaan!

Goed filmpje trouwens met goed geluid, je kan de wat hardere klappen goed onderscheiden. Bedankt!

DioR

Registered User
Net terug van de demo van Mantel vuurwerk.
Was weer gezellig! En een erg mooie show!
Jammer dat Gizmo75 zijn camera niet wat langer aan had staan. Na het applaus volgde namelijk nog wat silver salutes die gestept werden...

bacardi

Registered User
klopt wat DioR zegt: goeie show met dito afsluiter. wat een geweld weer...ben al lang een dynasty fan en zal voorlopig nog wel ff zo blijven! :happy:

shinji

Moderator
Medewerker
Erg leuk om te zien dat finales van demo's steeds beter worden. Dit is ook een hele beste big :smiling:

gizmo75

Registered User
Net terug van de demo van Mantel vuurwerk.
Was weer gezellig! En een erg mooie show!
Jammer dat Gizmo75 zijn camera niet wat langer aan had staan. Na het applaus volgde namelijk nog wat silver salutes die gestept werden...

Tja, ik had er eigenlijk niet zoveel zin in om te editen. Dus na het applaus dacht ik: mooi, stopknop in en klaar. En toen kwam er nog even een surprise zeg!! Maar wees gerust, hier is de nabrander:

DioR

Registered User
Bij deze mijn film van de finale van Mantel vuurwerk Arnhem 22-12-2012.
Beetje jammer van mezelf. Ik wist dat er nog een spectaculair einde aan de finale zat. Maar toch de camera op stop gedrukt...
Ik heb hem er helaas ook niet op staan.

Laatst bewerkt:
Bovenaan