Cuijk aan de Maas

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Datum: 18 juli 2012
Plaats: Cuijk aan de Maas ( Mooksezijde )
Provincie: Limburg
Tijd: Rond 23.30 uur
Wie: Azuma
Wat: Professioneel (max. kaliber 2,5")
Waar: Cuijksesteeg
Waarom: Vierdaagsefeesten Cuijck aan de Maas .
Extra info: Ontbrandingstoestemming

gizmo75

Registered User
Wat is de beste kant van de Maas om te staan, de kant van Cuijk of de kant van Mook/Plasmolen/Middelaar?

stefantvs

Administrator
Medewerker
Uhhhh goede vraag :p in ieder geval niet aan de kant waar het feest was.
p.s iemand die er vanavond naar toe gaat en met wie ik mee zou kunnen rijden ? omgeving den haag/zoetermeer ?

Gr stefan

gizmo75

Registered User
Schietveld vanaf de kant van Cuijk:

attachment.php

gizmo75

Registered User
Leuke show gezien, volgens mij wel wat korter dan voorgaande jaren. Maar zaten mooie elementen in. Film volgt!

Roeland FPM

FPM Filmer
Hierbij mijn foto's! Met dank aan Maja en Yvette die ervoor zorgde dat ik voorbij het lint mocht komen haha:hehe!:. Ik heb sinds twee jaar mijn EOS 400D weer eens uit het stof gehaald, de zelfontspanner ben ik helaas kwijt dus ik moest handmatig drukken. Ondanks dat zaten er wel wat leuke foto's tussen.

1-IMG_7118.JPG

1-IMG_7137.JPG

1-IMG_7142.JPG

1-IMG_7139.JPG

1-IMG_7156.JPG

1-IMG_7183.JPG

Voor meer foto's kun je HIER kijken!

Laatst bewerkt:

gizmo75

Registered User
En de beloofde film! Ik stond er weer geweldig voor moet ik zeggen maar ook daardoor weer eens iets te dichtbij. Zoals gebruikelijk is het filmpje uit de hand geschoten:

Firecrack-R

Registered User
Erg goed geschoten. Ik zie nog een goed en strak stukje steppen voorbij komen, de producten komen verder ook bijzonder goed uit de verf. Sommige zijn volgens mij van dream(half silver wave half green peony) en dat zou betekenen, dat dit een goede show is van het nieuwe dream/azuma. Maar dit is een speculatie van mijn kant.

Bovenaan