Breda

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Wanneer: 21-Feb-2012
Plaats: Breda
Provincie: Noord-Brabant
Wie: Vorig jaar Dream
Kaliber: Consumentenvuurwerk
Tijd: na 20.11 (verbranding van Kiske en Mieske)
Waarom: Afsluiting Carnaval (verbranding van Kiske en Mieske)
Extra Info:
Programma

bridge

Bronzen Member
Deze show was dit jaar een stuk sterker dan die in Pbeek. Hier en daar erg mooie potten verwerkt. Heel goed uitvallende gouden Horsetails en ook de crackling tail salvo's (Caffa?) vielen erg goed in de smaak. Goed gedaan!

Tony

Administrator
Medewerker
Bedankt voor de films Michael. Zeer netjes gefilmd.
De showtjes Prinsenbeek en deze in Breda zien er leuk uit. Gewoon even lekker kruitsnuiven en vieren dat die dronken koekwausen eindelijk weer aan het werk gaan! Het leven is ook gaaf zonder ALAAF!

cf-pyromaniac

Registered User
Damian & ik kwamen rond uur of 20:00-20:15 uur aan in Breda, eerste instantie was het zoeken van waar vindt het vuurwerk nou plaats.... halve stad door gelopen en na wat rond vragen kwamen we uiteindelijk bij de haven uit (bij de koninklijke mareschaussee wattes...) en zagen we Dieter en beste man van Azuma (Ben de naam van persoon kwijt... i'm sorry!) en hun vertelde ons dat de show om 21:30 uur begint dus werdt ons aangeraden om eerst Prinsenbeek te gaan bezoeken! nou dus hop terug richting de auto.. naar Prinsenbeek, was ongeveer 7km verderop.

Deze show & prinsenbeek is vanuit de hand gefilmt ivm de statief niet bij me had en is half kapot helaas.

Vondt deze show in Breda leuk geschoten! verbaasde me alleen wel hoe laag de Silver Salutes knalde...?!

Bovenaan