Beste blokken alpeco

Darkfrozz

Registered User
Ik ben van plan om dit jaar voor het eerst 2 prof blokken bij alpeco te gaan halen. Ik heb wel een ideetje van wat zo de mooie blokken zijn, maar ik wil het toch wel weten van mensen die er ervaring mee hebben wat nou de mooie blokken zijn?

Alvast bedankt..

als je zelf een idee hebt, wat had je zoal in gedachte dan? ik zelf ben wel gecharmeerd van de crosette met mine blokken. ook de jumbo crackling, step by step en W-shape crosette blokken zijn gaaf. En zo kan ik er nog wel een aantal opnoemen :)

2,5" silver spiral to silver peony is een topblok!!! heb m op een filmpje gezien van een maat en dit jaar is ie cker voor mij! ........ als ie nog te koop is als ik ga........ ;)

gegroet remio

De blokken die ik het mooist vond zijn de 100 shots colour palmtree with colour mines (Alpeco nr 23006) en de 150 shots new poisonous spider (Alpeco nr. 24008). Allebei veel geweld, het eerste blok is wel erg snel, maar dat mag de pret niet drukken.
Groet, Mantronix

de z- shaped blokken zijn ook aanraders ma die gaan wel erg snel denk nog geen 30 sec is ie weg ma je hebt der wel wat voor

Laatst bewerkt:
Darkfrozz zei:
Ik ben van plan om dit jaar voor het eerst 2 prof blokken bij alpeco te gaan halen. Ik heb wel een ideetje van wat zo de mooie blokken zijn, maar ik wil het toch wel weten van mensen die er ervaring mee hebben wat nou de mooie blokken zijn?

Alvast bedankt..

Zoals je kunt zien komen er in één keer een hele hoop reacties op je vraag. Wat een ander mooi vindt kun jij misschien helemaal niet mooi vinden. Smaken verschillen immers, daarom is er ook zoveel aanbod op de markt. Hou de site even in de gaten, in de loop van het jaar komen er weer productmovies van Alpeco online... In deze filmpjes wordt 1 product tegelijk afgestoken. Vindt je het blok mooi en wil je hem gaan kopen, onthoud dan het artikelnummer dat bij het filmpje vernoemd wordt. Dit artikelnummer correspondeert met de (artikel)kaartjes bij Alpeco....

Ten eerste bedankt voor al jullie reacties :D

En Studata, dat zal ik zeker doen. Weet je trouwens ook wanneer de filmpjes online komen van alpeco???

Nee dit is nog niet bekend, we zijn nog druk met de website bezig. Fallas 2005 heeft op dit moment de prioriteit. Ik denk dat het nog wel even duurt, haast is er niet bij het is pas Maart, maar voor sommige kan het nooit vroeg genoeg zijn. ;)

Persoonlijk vind ik elk "flower exhibition" blok de moeite waard.
Altijd verschillende effecten en met meestal een salut als finale.

Titan zei:
Nee dit is nog niet bekend, we zijn nog druk met de website bezig. Fallas 2005 heeft op dit moment de prioriteit. Ik denk dat het nog wel even duurt, haast is er niet bij het is pas Maart, maar voor sommige kan het nooit vroeg genoeg zijn. ;)

das dus voor mij, kan nooit te vroeg zijn :p Maar ik denk dat ik iig de poisenois spider ga kopen, die lijkt mij wel mooi. Maar dan heb ik nog een blok nodig...zullen ze je daar ook 3 of 4" verkopen als je het heel lief vraagt? :9 :+

Darkfrozz zei:
das dus voor mij, kan nooit te vroeg zijn :p Maar ik denk dat ik iig de poisenois spider ga kopen, die lijkt mij wel mooi. Maar dan heb ik nog een blok nodig...zullen ze je daar ook 3 of 4" verkopen als je het heel lief vraagt? :9 :+

hahaha al ga je op je knieén zitten ik denk niet dat je daar 3/4 inch mee zal krijgen. dat is alleen voor eigen gebruik ( denk aan show's)

Of je vraagt heel lief het adres van de "alpeco" vestiging in Frankrijk want als ik me niet vergist worden ze daar nog gewoon verkocht. :+

Ollie zei:
Of je vraagt heel lief het adres van de "alpeco" vestiging in Frankrijk want als ik me niet vergist worden ze daar nog gewoon verkocht. :+

Als ik me niet vergis is deze vestiging (Sinomax France dus) gesloten, en opgedoekt.

in iedergeval, al ga je smekend, knielend en geef je ze geld toe, Alpeco verkoopp geen shells.

Vestiging van Frankrijk bestaat nog wel degelijk. De vestiging was gesloten omwille van aanpassingswerken.
Alpeco verkoopt geen shells.

Heeft er iemand ervaring met de 50mm 100s blizzard batterie en de 60mm 35s crackling palm want ik heb gezocht maar kan het niet vinden of er iemand iets meer van wist en of ze het geld wel waard zijn. bvd

Back
Bovenaan