Aldaia

Tony

Administrator
Medewerker
Dit is een tip voor elke vuurwerkfreak!
Ik heb begrepen dat er iets speciaals gaat gebeuren gedurende twee dagen in Aldaia.

Pirotecnia Gori schiet 2 mascleta in Adaia, Valencia. Éen op 5 Augustus en de andere op 6 Augustus. Deze mascletas hebben een budget van €60.000. Of dit €60.000 per stuk of voor beide is weet ik niet, ik weet wel dat het gewoon dik knallen word.

Ik probeer de komende dagen nog wat meer informatie te krijgen betreft de tijd, plek etc.

Wat: Mega Mascleta
Waar: Aldaia, Valencia
Wie: Pirotecnia Gori
Tijd: 14.00uur?
Straat: ????

Hopelijk kunnen mensen van ons er ook bij zijn :)

Firecrack-R

Registered User
Een macro-mascleta, staat zeker op m'n verlanglijstje! Een mascleta met alles erop en eraan dus. Salute finales die weergaloos zijn en totale escalatie.. En dit alles zonder kooi eromheen. Kwijlll.

Tony

Administrator
Medewerker
Ik had al vermeld dat je deze NIET mocht missen maar ik denk dat velen net als ik erg zitten te balen dat ze thuis zijn gebleven!
Ik kan helaas niet weg anders was ik nu nog op de fiets die kant op gegaan.

OMFG!

306427_336895913068076_97317247_n.jpg

526389_336895846401416_1335683873_n.jpg

488251_336895776401423_815616371_n.jpgp

217882_336895553068112_912569644_n.jpg

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
mwah, voor dat budget verwacht ik minstens een mooie opbouw. Misschien zijn de camera-beelden vertekenend, maar ik zie weinig waar ik warm van word.

Tony

Administrator
Medewerker
Ik vind de beelden te ver weg.
Ik wacht die van Xavi nog even af. Die stond naar mijn weten een stuk dichterbij.

shinji

Moderator
Medewerker

Hoezo geen opbouw, ik heb even wat losse filmpjes achter elkaar gezet zodat je een wat 'beter 'beeld krijgt bij deze nu al legendarische mascleta.

Laatst bewerkt door een moderator:

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Oef Rick, Toch wel een fijne. Eerste filmpje laat een mooi begin zien, en de finale in het derde filmpje blijft doorrammen zeg! Chique!
(en ziek...)

Firecrack-R

Registered User
Impressionante!! Hoe komen ze daar aan een budget van 30.000, met deze financiële situatie? Ik weet niet hoe ze het gedaan hebben maar ik kan het alleen maar toejuichen.. En hopen dat er volgend jaar een dergelijke mascleta of iets wat er bij in de buurt komt geschoten zal worden. Dan ben ik er misschien wel bij.

Mooie foto's ook, een salute finale om echt bang van te worden.

Moontan

Moderator
Medewerker
mascletá fiestas del cristo 2012, aldaia
Gepubliceerd op 9 aug 2012 door luis pollo
Espectacular mascletá a cargo de la pirotectia Gori en las fiestas del Cristo de Aldaia....IMPRESIONANTE..

Bovenaan